25 Kasım 2009 Çarşamba

Çakma Ferguson



Denizli'ye bak Fenerbahçe'yi yendi, rüyalara daldı. Acaba kaçıncı uykuda hala? Tebrikler Herr Daum senin sayende birileri alçaktan uçuşa geçti de sürünme vaziyetinde olduğunun farkında değil!

Efendim Denizli demiş ki: "Alex Ferguson'un takımı için yaptıklarını, ne kadar uzun süreli yaptıysa aşağı yukarı aynı sürede değişik takımlarda ülkem için yapmaya çalışan bir insanım.'' Biz pek bi katkısının farkında değiliz galiba... Ha arada çıkıp kendini güldürdüğü lafları İrlandalılar, kargalar falan gibi ve altın suyuna batırıp bize eski hurdaları satması gibi meziyetleri yok değil! Hakkını vermek lazım.

Bir nehir akar gider ve sıkılmaz devam eder Denizli:
''Kişi olarak ve takım olarak tüm dünya liglerinin önüne çıkan hatta bu çalışmaları kendisine "Sir" unvanı kazandıran önemli bir şahsiyetle rakip olmak, her teknik adam için son derece önemli. Şampiyonlar Ligi'nde teknik adam olarak, bundan daha önemlisi Beşiktaş olarak bir Manchester United başarısının tarihimizde yer alması, ülke futbol tarihinde yer alması beni de inanılmaz derecede mutlu eder. Benim ve takımım adına çok önemli olduğunu biliyoruz. İnşallah Allah bize bu imkanı verir ve bu mutluluğu yaşatır."

San Marino'da mısın nerdesin? Hala İran'ın PAS takımındamı zannediyorsun kendini? Burası Türkiye, Burası Beşiktaş, Burası İstanbul!!! Küçült, herkesi küçült Denizli... Bravo, tebrikler, başarılar...

Sana Sagopa'dan bir iki inci;
Sahte tüfeği kafama dayamış korkmamı bekliyosun
Düşüncemin geldiği yere git!... Kendine yer kap!...
Burası benim ilim yerim, kendimle ilgili sorunum varsa
Bırak doktorum olan "Ben" Uğraşayım.

Ey benim başımı alıp duvarlara vuran gönüllüm
Sen her böyle yaptığıda bin parçaya bölündüm
düşünmezmi kimse, kim kendini küçük düşürdü?
küçüğüm çünkü kalbim büyüdükçe beden küçüldü...

Söylemekle bitmez de işte neyse! Bi atasözü der ki ''Senin anlatma kabiliyetin, karşındakinin algı kapasitesiyle sınırlıdır...''

Sana iyi uykular Denizli. Şşşşt ahali ses etmeyin çocuk uyuyo!!!

0 yorum: