15 Kasım 2009 Pazar

Üşüdüm, düşünemedim...


Sezon başından beri ne yapması gerektiğine karar veremeyen Guiza Cadene ser isimli İspanyol radyosuna "Fenerbahçe'den kesin olarak ayrılıyorum" açıklamasında bulunmuş. Haber İtalyan spor gazetesi Tuttomercato nun internet sitesinde de yer bulmuş. Radyoya, "Atletico Madrid ve Villarreal'den teklif aldım. Bunları değerlendireceğim, kariyerime İspanya'da devam etmek istiyorum" demiş.

Madem sıla hasreti seni bu kadar vuracaktı, keşke iş olsun, daha çok para kazanayım diye kalkıp buralara gelmeseydin Guiza. Aklın sahada olmadığı için zaten futbolunu izleyemiyoruz. Profesyonelce astronomik rakamlara imza atmak kolay fakat karşılığında istenilen şey yeşil sahada profesyonellik olunca olmuyor galiba???
Girdiğin pozisyonları yaratmak senin hislerin, hucum presin harika, alan boşaltmalarını bırak duruşundan forvet olduğun anlaşılıyor fakat o pozisyonların tamamını değil yarısını atabilsen herşey daha farklı olacak. Üstelik kötü sonuçlar alınan geçen sezon, ve döküldüğün bu sezon taraftardan hakettiğin tepkileri almadığın ve bu şekilde kabullenildiğin halde...
Şimdi tutturmuşsun İspanya da İspanya!!!
Alçaklara kar yağdı üşümedin mi, sen bu işi baştan düşünmedin mi Guizacan?!...

0 yorum: